Pemilik Laptop Hilang Kes Farhan Tampil Beri Penjelasan, Bunuh Rakan Karib Hanya Kerana Seorang Wanita

Image result for Gadis Ini Bongkar Milik Siapa Laptop yang Dikatakan Dicuri oleh Arwah. Patut la, nak Tunjuk Hero . Rupanya2 Milik …
Terbaru di tweeter update tentang kes buli di UPNM , bongkar punya bongkar ! akhirnya ada yang buka mulut dan pecah lubang dalang disebalik perkara yang berlaku .
Sebenarnya laptop yang hilang tu bukan kepunyaan Hairi tapi milik seorang siswa di UPNM yang dipercayai adalah kekasih Hairi . Hilang kawan , sekarang mungkin makwe sudah laa bro !!

Tweet dimuatnaik oleh @Wani menyatakan bahawa laptop itu kepunyaan seorang perempuan .
Jadi kes ini berbaur im the hero have to save princess la . Sampai kawan baik kau sendiri dibunuh hanya kerana perempuan .

Ikuti siri tweet :

MENGIKUT TWEET WANI , LAPTOP ITU ADALAH KEPUNYAAN SEORANG PEREMPUAN .SEKARANG TENGAH TRAUMA JUGA SEBAB RASA BERSALAH DENGAN ARWAH !
Mungkin makwe si hairi , jadi that girl ngadu pada Hairi .
Selain tweet yang mengesahkan laptop itu adalah kepunyaan seorang perempuan , ada siri tweet lain dari seorang senior yang mengatakan bahawa

HAIRI MASA ZAMAN SEKOLAH DULU PUN SUKA BULI DAN SAMSENG . JADI NO WONDERLA DIE BERANI UNTUK BUAT TINDAKAN YANG DILUAR KEWARASAN .
Tapi peliknya , bagaimana rekod kelakuan semasa di sekolah ? tiada catatan disiplinkah di dalam rekod peribadinya ? semuanya menjadi tanda tanya . Apapun kes ini masih dibicarakan dan mengikut update terbaru , 5 rakan yang terlibat jika disabit salah akan dikenakan hukuman gantung sampai mati .
#justice4farhan
#upnm
#kakishare

Sumber : http://www.kakishare.my/2017/06/bukan-arwah-zulfarhan-yang-curi-laptop.html

Post a Comment

0 Comments